Witaj! Szczęść Boże!

Blog ten powstał po to, byśmy wzrastali w wierze zgodnie z Katechizmem Kościoła Katolickiego: U wszystkich ochrzczonych, dzieci i dorosłych, po chrzcie wiara powinna wzrastać. (...)Przygotowanie do chrztu stawia człowieka jedynie na progu nowego życia. KKK 1254

Chuck Norris radzi studentom Liberty University, aby dali prowadzić się Bogu.

chuck norris speechChuck Norris znany z występowania w filmach o tematyce wojennej, ujawnił swoją drugą łagodniejszą stronę, kiedy wygłosił przemowę do studentów ostatniego roku na Uniwersytecie Liberty, czytając im fragmenty Pisma Świętego, dzieląc się swoim świadectwem wiary i namawiając ich do tego, aby dali prowadzić się Bogu w swoim życiu.


Gwiazdor kina przed wygłoszeniem swojej przemowy otrzymał honorowy stopień Doctor of Humanities od uczelni.

Norris, który w przeszłości był zaangażowany w pracę na rzecz fundacji Make-A-Wish, a także fundacji KickStart pomagającej dzieciom z tzw. grup ryzyka, którą sam utworzył powiedział, że to pierwszy raz, kiedy dzieli się swoim świadectwem wiary ze studentami.

„Musze wam powiedzieć, że nie zdarza mi się to zbyt często – właściwie nie zdarza mi się to w ogóle. Mam jednak nadzieję, ze w miarę upływu czasu, kiedy usłyszycie moje świadectwo, zobaczycie jak ważną częścią mojego życia jest Bóg”.
 Norris opowiadał słuchaczom o pierwszych latach swojego życia w bardzo ubogiej rodzinie, a także o swoim ojcu i jego alkoholizmie.

Po ukończeniu studiów i dołączeniu do Air Force One, Norris przeszedł od nieśmiałego i niewysportowanego dziecka do mężczyzny posiadającego czarny pas w Tae Kwon Do, który uzyskał przebywając w Korei Południowej.

walker chuck norrisPo okresie w Korei Norris powrócił do stanów, gdzie został instruktorem sztuk walki, a także wziął udział w kilku turniejach, które wygrał. Na tym etapie życia amerykański gwiazdor zaczął również swoją karierę filmową, w której największym osiągnięciem była główna rola w serialu „Strażnik Teksasu”.

Po kilku latach kariery Norris zaczął jednak odczuwać, że czegoś mu brakuje w życiu.

„Zacząłem oddalać się od mojej wiary” Norris, który został ochrzczony w wieku 12 lat powiedział zebranym studentom. „Grałem w filmach i miałem sławę i pieniądze, ale byłem nieszczęśliwy i nie wiedziałem, co jest tego powodem”.

Tak było do czasu, kiedy Norris ożenił się z Geną. Pewnego dnia małżonka czytała mu Biblię na głos i to był moment, kiedy aktor poczuł, że jego wiara została ożywiona.

„To było tak jakby Duch Święty uderzył mnie i powiedział, ‘Już czas na powrót do domu Chuck,’. To był moment, od którego przestałem być letni i zacząłem być gorący. Staram się tą postawę utrzymywać do dnia dzisiejszego”.
Po przeczytaniu wersu nr 19 z Księgi Przysłów, Norris powiedział słuchaczom, aby pozwolili prowadzić się Panu w swoim życiu.

„Pan kierował moimi krokami przez ostatnie 10 lat i mam nadzieję, że i wy także dacie się Mu prowadzić, bo jeśli tak będzie, to nie zabłądzicie nigdzie po drodze – obiecuję wam”.

 Na początku ceremonii, Kanclerz i Prezydent Liberty University Jerry Falwell Jr. nazwał Norrisa „wzorem do naśladowania dla młodych ludzi, których obecnie tak nie wielu jest w przemyśle rozrywkowym”.

Przez ostatnie lata aktor był otwartym chrześcijaninem. Jest autorem kilku chrześcijańskich książek, w których zachęca do lektury Biblii oraz nawrócenia do Chrystusa oraz członkiem Narodowej Rady ds. Biblijnego Programu Nauczania w Szkołach Publicznych – organizacji promującej nauczanie Biblii w szkołach. Otwarcie sprzeciwia się „promowaniu homoseksualizmu w szkolnych programach nauczania”, prawnej legalizacji związków homoseksualnych oraz aborcji. Od 2006 jest felietonistą chrześcijańskiego serwisu WorldNetDaily.

http://www.christianpost.com/news/chuck-norris-tells-liberty-univ-grads-to-let-god-direct-steps-32369/